تاریخ : چهارشنبه, ۸ بهمن , ۱۳۹۹ 14 جماد ثاني 1442 Wednesday, 27 January , 2021

اخبار ویژه

رشد جمعیت در هشترود منفی ۱٫۲۳ است/ هشترود مهاجر فرست‌ترین شهر کشور احداث شهرک صنایع دستی در تبریز/ ۱۳ هزار هنرمند دارای پروانه در ۸۵ رشته صنایع‌ دستی مسابقه بولینگ خانوادگی در تبریز رسمیت می‌یابد کاهش بیماری کرونا دستاورد بزرگ طرح شهید سلیمانی ۵۰ درصد روستاهای شهرستان میانه اینترنت ندارند دغدغه‌های مردم در زمینه محیط زیست باید رفع شود واکسن را سیاسی نکنید، حق مردم است استیضاح ترامپ کلید خورد یوسف قربانی، بازیگر قدیمی سینما درگذشت حساب‌های اجاره‌ای مسدود می‌شوند احداث واحدهای صنعتی برای کارآفرینی و امور خیریه از برنامه های موسسه خیریه جان نثاران تبریز/عضو شورای شهر تبریز اگر واقعا دغدغه قشر کارگر را دارد نباید در حمایت از محرومان سنگ اندازی کند تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در تبریز/اعتراض به طرح همسان‌سازی حقوق‌ها ۱۷۰ واحد جدید تولیدی در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد روحانی: دگرگون کردن شاکله و ساختار بودجه غیرقابل قبول است آتش‌سوزی مغازه لباس‌فروشی در مراغه ۵ میلیارد ریال خسارت زد پنج هزار تن پنبه در شهرستان خداآفرین برداشت شد عقب ماندگی های مجتمع فولاد آذربایجان جبران شود واحدهای صنعتی عوارض آلایندگی پرداخت کنند انتخابات آمریکا نشانه شکست تفکر لیبرال دموکراسی مهاجرت کاربران از واتس‌اپ به سیگنال

2

فاز سه متروی تبریز تکمیل نشده؛ افتتاح شد! / کابین یک قطار کاملا متلاشی شده است

  • کد خبر : 6366
  • 16 دی 1399 - 11:44
فاز سه متروی تبریز تکمیل نشده؛ افتتاح شد! / کابین یک قطار کاملا متلاشی شده است
عضو کمسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز گفت: فاز سه قطار شهری تبریز فاقد مانیتورینگ و سیگنالینگ کافی است و هرچند در فاز مذکور تنها یک قطار حرکت می کند، اما اگر به این مسیر توجهات لازم صورت نگیرد، نتیجه اش ماجرای دیروز صبح می شود.

“تقی پور”،  به حادثه امروز صبح “خروج قطار شهری تبریز از ریل” اشاره کرد و گفت: منتظر بررسی های فنی صورت گرفته در رابطه با حادثه مذکور هستیم که متعاقبا نتیجه و علت حادثه را بیان خواهیم کرد.
وی افزود: از آن جایی که خوشبختانه هیچ مسافری در قطار نبود، این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت؛ اما اگر فرض کنیم در این قطار مسافر بود، چه بلایی بر سر آنان می آمد.
تقی پور اما به خسارت وارده بر کابین قطار اشاره کرد و اذعان داشت: در این حادثه، کابین یک قطار کاملا داغون شده است و سایر کابین ها هم دچار حادثه شده اند.
وی خط یک متروی تبریز را در سه فاز عنوان کرد و اظهار داشت: فاز یک از ائل گولی تا فلکه دانشگاه، فاز دو از فلکه دانشگاه تا میدان ساعت و میدان محققی و فاز سه نیز از محققی تا لاله امتداد دارد که از همان اول هم در فاز سه مشکل وجود داشت.
عضو کمسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز همچنین به امنیت پایین فاز سه اشاره کرد و اذعان داشت: فاز سه فاقد مانیتورینگ و سیگنالینگ کافی است و هرچند در فاز مذکور تنها یک قطار حرکت می کند، اما اگر به این مسیر توجهات لازم صورت نگیرد، نتیجه اش ماجرای دیروز صبح می شود.
تقی پور افزود: این که می گویند تحریم ها بر طراحی مانیتورینگ تاثیر گذاشته است؛ خوب اگر نمی توانستیم، نباید طراحی می کردیم؛ امروز دیگر عصر استفاده از بی سیم برای کنترل عبور و‌مرور نیست که در فاز سه قطار تبریز، هدایت قطار از طریق بی سیم صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://safiiir.ir/?p=6366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.